CO2, mad og evaluering
nt, 6.klasse

CO2, mad og evaluering

Mål og begreber

  • Indsigt i at det udleder CO2 af producere mad.
  • ...at udledning af CO2 i de mængder som vi gør i dag belaster miljøet.
  • I og jeg skal have indblik i hvad I har lært
  • Evaluering af formen på undervisningen.

KlimaNørd

  1. Læs Kap 10 og løs opgaverne på side 45.
  2. Arbejd dernæst videre med nørdark 23/24.
  3. I kan få hjælp til at svare på opgaverne v.jhj.a siden http://wwww.madpyramiden.dk, se under klima og http://www.google.com.
  4. Når I er færdige med opgaverne læs artiklerne http://wwww.madpyramiden.dk/klima

Hvad er N/T?

  1. gå ind på http://www.skoletube.dk → mindmeister
  2. Opret/rediger et mindmap med titlen "Hvad er NT?"
  3. Fyld på hvad du nu ved om N/T og de emner vi har arbejde med.

Evaluering

  • Hvad skal vi have mere af?
  • Hvad skal gøres anderledes i det næste forløb?
  • Er der en anden måde vi skal arbejde på?
  • Skal der være faste grupper?

Udsendelse

Lektier

Ingen

Lektier