Kalmarunion
Historie, 7.klasse
Mål og begreber
- Lære udvidede funktioner i tiki-toki at kende
- Lære tjenesten padlet at kende
- Opstille parter i historiske konflikter
- Kronologisk overblik over Kalmarunionen
Opgaver (2/2)
- Hvordan kunne Margrethe få magten over hele Norden?
- Nævn eksempler!
- Læs videre 42 til slut.
Mundtlig evaluering
- Hvad har fungeret godt?
- Hvad fungeret mindre godt?
- Hvis I skulle have lært mere igennem forløbet hvad skulle så have været anderledes?
- Hvad bør laves om til næste gang jeg skal have et lignende forløb?
Copyright
© 2016 Mikkel Kristiansen.
Dette værk er under en Creative Commons Navngivelse 4.0 International licens. Besøg http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ for at se en kopi af licensen.
Eksternt materiale i form af linkede artikler, opgaver o.lign, se de respektive sider for deres ophavrettigheder.